|
Pomoce do tibi Znajdziecie tu pomoce do Tibi i Open Tibia Serwer
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rox
Gość
|
Wysłany: Śro 19:12, 12 Gru 2007 Temat postu: Skrypt do obsidian knife dzialajocy pod 7.92 i 8.0 |
|
|
Tu zamieszcze skrypt do obsidian knife pod 7.92 i 8.0 sprawdzony przezemnie osobiscie dziala bardzo dobrze jest tam terz przy okazji skrypt na blessed wooden stake wchodzimy w data/actions/scripts i edytujemy dowolny znajdujocy sie tam plik i wklejamy to :
--function by Cokey--
--added dragon,dragon lord and system random by zorzin--
--added bone beast by ta4e--
function onUse(cid,item,frompos,item2,topos)
number = math.random(1,100)
chance = getConfigNumber("obsidian_knife_chance")
if chance > 100 or chance == 0 then
chance = 100
end
--minos--
if item2.itemid == 2830 or item2.itemid == 2871 or item2.itemid == 2876 or item2.itemid == 2866 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5878,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--lizard--
if item2.itemid == 4259 or item2.itemid == 4262 or item2.itemid == 4256 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5876,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--dragon
if item2.itemid == 3104 or item2.itemid == 2844 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5877,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--dragon lord
if item2.itemid == 2881 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5948,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
if item2.itemid == 3031 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5925,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--behemoth
if item2.itemid == 2931 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5893,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--bone beast
if item2.itemid == 3031 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5925,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
return 0
end
potem zapisujemy go pod nazwą obsidian knife w data/actions/scripts.
potem wchodzimy w data/actions/actions XML i dodajemy cos takiego
<action itemid="5908" script="obsidian_knife.lua"/>
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maly pekaj
Gość
|
Wysłany: Śro 19:14, 12 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
moze byc ale trzeba bylo jeszcze dac npc od addonów to by bylo super xD 8/10
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 19:16, 12 Gru 2007 Temat postu: Re: Skrypt do obsidian knife dzialajocy pod 7.92 i 8.0 |
|
|
Rox napisał: | Tu zamieszcze skrypt do obsidian knife pod 7.92 i 8.0 sprawdzony przezemnie osobiscie dziala bardzo dobrze jest tam terz przy okazji skrypt na blessed wooden stake wchodzimy w data/actions/scripts i edytujemy dowolny znajdujocy sie tam plik i wklejamy to :
--function by Cokey--
--added dragon,dragon lord and system random by zorzin--
--added bone beast by ta4e--
function onUse(cid,item,frompos,item2,topos)
number = math.random(1,100)
chance = getConfigNumber("obsidian_knife_chance")
if chance > 100 or chance == 0 then
chance = 100
end
--minos--
if item2.itemid == 2830 or item2.itemid == 2871 or item2.itemid == 2876 or item2.itemid == 2866 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5878,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--lizard--
if item2.itemid == 4259 or item2.itemid == 4262 or item2.itemid == 4256 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5876,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--dragon
if item2.itemid == 3104 or item2.itemid == 2844 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5877,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--dragon lord
if item2.itemid == 2881 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5948,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
if item2.itemid == 3031 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5925,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--behemoth
if item2.itemid == 2931 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5893,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--bone beast
if item2.itemid == 3031 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5925,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
return 0
end
potem zapisujemy go pod nazwą obsidian knife w data/actions/scripts.
potem wchodzimy w data/actions/actions XML i dodajemy cos takiego
<action itemid="5908" script="obsidian_knife.lua"/> |
eee a gdzie tu jest blessed wooden stake ?? no tak NIE MA lol.
a tak poza tym to calkiem spox dam 6.5/10 bo nie ma blessed wooden stake a muwiles ze bedzie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|