Forum Pomoce do tibi Strona Główna Pomoce do tibi
Znajdziecie tu pomoce do Tibi i Open Tibia Serwer
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skrypt do obsidian knife dzialajocy pod 7.92 i 8.0

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pomoce do tibi Strona Główna -> Skrypty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rox
Gość






PostWysłany: Śro 19:12, 12 Gru 2007    Temat postu: Skrypt do obsidian knife dzialajocy pod 7.92 i 8.0

Tu zamieszcze skrypt do obsidian knife pod 7.92 i 8.0 sprawdzony przezemnie osobiscie dziala bardzo dobrze jest tam terz przy okazji skrypt na blessed wooden stake wchodzimy w data/actions/scripts i edytujemy dowolny znajdujocy sie tam plik i wklejamy to :

--function by Cokey--
--added dragon,dragon lord and system random by zorzin--
--added bone beast by ta4e--
function onUse(cid,item,frompos,item2,topos)
number = math.random(1,100)
chance = getConfigNumber("obsidian_knife_chance")

if chance > 100 or chance == 0 then
chance = 100
end

--minos--
if item2.itemid == 2830 or item2.itemid == 2871 or item2.itemid == 2876 or item2.itemid == 2866 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5878,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end

--lizard--
if item2.itemid == 4259 or item2.itemid == 4262 or item2.itemid == 4256 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5876,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end

--dragon
if item2.itemid == 3104 or item2.itemid == 2844 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5877,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--dragon lord
if item2.itemid == 2881 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5948,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
if item2.itemid == 3031 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5925,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end

--behemoth
if item2.itemid == 2931 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5893,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end

--bone beast
if item2.itemid == 3031 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5925,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
return 0
end



potem zapisujemy go pod nazwą obsidian knife w data/actions/scripts.
potem wchodzimy w data/actions/actions XML i dodajemy cos takiego

<action itemid="5908" script="obsidian_knife.lua"/>
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maly pekaj
Gość






PostWysłany: Śro 19:14, 12 Gru 2007    Temat postu:

moze byc ale trzeba bylo jeszcze dac npc od addonów to by bylo super xD 8/10
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 19:16, 12 Gru 2007    Temat postu: Re: Skrypt do obsidian knife dzialajocy pod 7.92 i 8.0

Rox napisał:
Tu zamieszcze skrypt do obsidian knife pod 7.92 i 8.0 sprawdzony przezemnie osobiscie dziala bardzo dobrze jest tam terz przy okazji skrypt na blessed wooden stake wchodzimy w data/actions/scripts i edytujemy dowolny znajdujocy sie tam plik i wklejamy to :

--function by Cokey--
--added dragon,dragon lord and system random by zorzin--
--added bone beast by ta4e--
function onUse(cid,item,frompos,item2,topos)
number = math.random(1,100)
chance = getConfigNumber("obsidian_knife_chance")

if chance > 100 or chance == 0 then
chance = 100
end

--minos--
if item2.itemid == 2830 or item2.itemid == 2871 or item2.itemid == 2876 or item2.itemid == 2866 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5878,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end

--lizard--
if item2.itemid == 4259 or item2.itemid == 4262 or item2.itemid == 4256 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5876,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end

--dragon
if item2.itemid == 3104 or item2.itemid == 2844 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5877,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
--dragon lord
if item2.itemid == 2881 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5948,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
if item2.itemid == 3031 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5925,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end

--behemoth
if item2.itemid == 2931 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5893,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end

--bone beast
if item2.itemid == 3031 then
if number <= chance then
doSendMagicEffect(topos,14)
doPlayerAddItem(cid,5925,1)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
else
doSendMagicEffect(topos,3)
doTransformItem(item2.uid,item2.itemid+1)
end
return 1
end
return 0
end



potem zapisujemy go pod nazwą obsidian knife w data/actions/scripts.
potem wchodzimy w data/actions/actions XML i dodajemy cos takiego

<action itemid="5908" script="obsidian_knife.lua"/>

eee a gdzie tu jest blessed wooden stake ?? no tak NIE MA lol.
a tak poza tym to calkiem spox dam 6.5/10 bo nie ma blessed wooden stake a muwiles ze bedzie.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Pomoce do tibi Strona Główna -> Skrypty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin